Brugarol BRUGAROL
Brugarol

Brugarol


90 persones

Allotjament

Espai interior

Espai exterior

Interès arquitectònic

A 7 km de la platja

Palamós
Sol·licita la teva reserva







La confirmació de la reserva es realitzarà per correu electrònic o telèfon en els propers tres dies hàbils.

 

+34 972 601 071

Mas del Vent

El Mas del Vent originalment dit Mas Brugarol, se situa al nucli de la Fosca de Palamós – Costa Brava. La masia i la torre daten del segle XVI, dins de la finca està el claustre d’estètica romànica. En aquest singular espai celebrem esdeveniments com reunions d’empresa, casaments, sopars… Des de 2016 hem obert les portes per a visites guiades en col·laboració amb l’Ajuntament de Palamós. Durant l’estiu celebrem visites teatralitzades, una experiència única que combina teatre i gastronomia.

Aquest edifici, reformat pels prestigiosos arquitectes RCR, està inclòs dins de l’Inventari del patrimoni Arquitectònic de Catalunya. El claustre va ser adquirit a la dècada dels anys 50 del segle passat per Hans Engelhorn. Una obra que ha provocat un intens debat intel·lectual sobre la seva autenticitat. A la finca destaquen escultures de Xavier Medina-Campeny i de Xavier Escribá.

EL CLAUSTRE DEL MAS DEL VENT

És un espai icònic que no deixa indiferent als seus visitants les seves característiques artístiques i visuals converteixen els esdeveniments en moments únics que perduren en la memòria pel llarg del temps.

El claustre és una obra que en els darrers anys ha provocat un intens debat intel·lectual sobre la seva autenticitat i que actualment, encara és en procés d’estudi.

Brugarol